13 Ağustos 2013 Salı

#AffetBeniMemetAliAlabora

Yer:Ortaköy'de bir ev
Tarih:2010
Olay ne:Türkmax kanalında yayınlanan Heberler adlı programın toplantısı.
O an olay ne:Yemek arası verildi, pizza yeniyor.

İstiklal Akarsu+Memet Ali Bey şu son dilimi yemiyosanız ben alıyorum.
Memet Ali Alabora-Bey demene gerek yok ya, memed ali desen yeterli.
İstiklal+Memoli desem ehehe.
-??
+Tamam yersiz bi şaka oldu pardon, yiyorum ben o zaman bu pizzayı
-Ye kardeşim ye, doydum ben zaten.
+Siz sanatçılar zaten doğuştan toksunuz ya çok imreniyorum, biz düz insanlar ise hep açız, bak şimdi bi pizza daha olsa yerim ben.
-Bence sana özel bir durum bu açlık.
+Ehehe şaka di mi bu da eheh..Memed Ali beycim bak ne diyecem siz Twitter'da var mısınız?
-Varım ama pek aktif değilim
+Olur mu ya, koskoca sanatçı insansın aktif ol bence, Twitter çok önemli bir site, çok büyüyecek ilerde bak görürsün
-Ne bileyim ya teknolojiyle pek aram yok benim, cep telefonu kullanmaya bile yeni başladım
+Du bakayım, bu 4000 takipçili @memetalialabora hesabı senin mi?
-Bakayım, evet benim.
+Abov bu ne ya yakışıyor mu hiç, benim bile 5 bin takipçim var bak.
-Vay iyiymiş, neler yazıyorsun dur takip edeyim.
+İşte şakalar, goygoy, geyik muhabbeti
-Tamam aldım takibe.
+Bundan sonra Twitter'ı çok aktif kullan abi, sesini buradan duyur, çok etkili bi mecra burası
-Tamam daha çok yazarım artık.
+Pişman olmayacaksın inan
-Dur bakalım.(DURMADI)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.