7 Mayıs 2010 Cuma

Baykal olay video-Türkçe Altyazı

Oturma Odası
-sonra ben dedim ki buna sen kimi koltuktan kaldırıyorsun, 40 senemi vermişim ben bu koltuğa, vinç getirsen kaldıramazsınız beni dedim, pıstı gitti angut.
-ayağınızı kaydırmak isteyen birçok siyasi rakibiniz var tabi.
-ben kaymam kayarım hayatım ahahaha! Koltuk seviyorum ben ne yapayım, misal bu koltuğa oturdum ya katiyen kalkmam artık, tik var bende.
-yatak odasına geçelim desem.
-hoop kalktım hemen, o iş başka.

30 dakika sonra
-odanın dizaynı çok enteresanmış bu arada, kilimler eşsiz bir zevkin ürünü olsa gerek.
-evet bazıları irandan bazıları herekeden geldi onların.
-inanılmaz bi uyum var aralarında, çok ahenkliler.
-Deniz sen dalga mı geçiyorsun?
-yok canım niye dalga geçeyim, ben böyle ev dizaynını bi burda, bi de Buckingham Sarayında gördüm, geçen sene sarayda davet vardı ordan biliyorum.
-Denizcim çoraplarını unutma.
-tamam giyiyorum canım, yatağı örtüyü düzelt sen, iz bırakma bir yerde.
-rahat ol Deniz ya, korkma bir şey olmaz.
-Sen de Sayın Baykal moduna geç artık, ağzını alıştırma Denize, ikimizi de yakarsın bak.
-tamam Sayın Baykal, Değerli Parti Başkanım, Sevgili Ana Muhalefet Liderim, amma vesveseli çıktın ya.
-bu dolabın kapağı niye açık böyle, yoksa dolapta bizi gözetleyen biri mi var, doğruyu söyle bak!
-senden habersiz Kamer Genç’i attım içine, tövbe tövbe!
-tamam kızma, ne bileyim panik oldum birden, kötü bişey yapmadık di mi biz?
-o şaplağı atmasaydın iyiydi, kızardı geçmiyor hala.
-onu demiyorum be kadın, yani bu yaptığımız iş, genel olarak kötü bir şey miydi?
-yoo, yaşına göre gayet iyiydin.
-senle de iki kelam konuşulmuyor be.
-sanki ilk defa yapıyorsunuz bunu, gerilmenize gerek yok Sayın Baykal.
-valla ne bileyim, içimde bir sıkıntı var, rahat değilim.
-uzanın rahatlatırım ben sizi.
-yok yok, gideyim ben, çantam nerde hah.
-bi dakka şu örtüyü de düzelteyim, kusura bakmayın bekleticem biraz, çantayı kenara bırakın isterseniz.
-yok iyiyim ben böyle.
-o çantada ne var çok merak ettim Sayın Baykal?
-e merak ettin söyleyeyim madem, teknolojik bişey, içindeki aygıtın yaydığı sinyaller sayesinde kamera kaydı engelleniyor.
-kesin etkili mi bari?
-%100, kesinlikle,absolutely,ciertamente, sicherlich, surement,tiyak,当然

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.